尤里安兔

你也乐在其中吗

【歌词十五题】Bury me in your songs ①

1. Lay me down on a bed of roses, sink me in the river at dawn.

让我躺在嫣红芬芳的玫瑰花床之上,让黎明晨光伴我葬入河流。

2. We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.

我们曾恣情欢歌,也曾共享过无虑的阳光季节。

3. Everything that kills me makes me feel alive.

凡置我于死地者,必将赐我以后生。

4. Just gonna stand there and watch me burn.

我已燃烧殆尽,你却只是冷眼旁观。

5. Moonlight spread on my shoulder, blood is rushing through my veins.

月光倾洒我肩,血液奔涌于脉。

6. Look at the sun and see the clouds turn to faces in the sky.

你我一同远眺艳阳,仰望那苍穹的云卷云舒。

7. These shallow waters never met, eternal silence of the sea.

那些镜花水月,从未目及,无尽的沉默于海底。

8. You are my downfall, you are my muse. My worst distraction my rhythm and blues.

你是奔流向我的瀑布,予我灵感的缪斯。你是悦耳的蓝调,拨乱我的心弦。

9. The dreams in which I am dying are the best I have ever had.

那些让我濒死的梦境,却是我拥有的最美回忆。

10. If only you could see the tears in the world you left behind.

假如你能看到在你离开的那个世界里我流下的眼泪。

11. Stars arising countless worlds colliding.

星光闪耀间,数不尽的世界相互碰撞。

12. We are the ones to ignite the darkened skies, the champions of a world that we defy.

我们是点燃黑暗夜空的守望者,是与整个世界为敌的胜利者。

13. Hearing voices from afar, and we all fight at the last light.

聆听那遥远的呐喊吧,我们会浴血奋战,直至最后的曙光。

14. In kindness, in sprit, lead us to a greater calling.

以仁慈和鼓舞之名,引领我们听从伟大的神谕。

15. All glory, all honor, victory is upon us.

所有的荣耀和美誉,胜利终将属于我们。

 

评论(8)

热度(420)

  1. 共21人收藏了此文字
只展示最近三个月数据